top of page

Mohendžodáro

Proč zrovna Mohendžodáro. Před několika lety (tuším, že tomu bude asi 7 let) jsem se dostala do Lažánek a započala tak svou cestu Mohendžodára. Prošla jsem za tu dobu 4 ročníky a spolu s tím několika fázemi. Nejvíce se mnou asi zamával IV ročník - temné aspekty. Popravdě ani ne tak kvůli mé temnotě, ale kvůli temnotě někoho jiného, kterou jsem tam uviděla a díky tomu v sobě hodně změnila. Dokonce jsem se na čas i od Lažánek odvrátila, neb jsem potřebovala hodně času na to, aby se to ve mne zahojilo a uzrálo. Ale od Mohendžodára nikdy. Od první chvíle, kdy jsem tantra jógu zakusila jsem věděla, že tohle je skutečně opravdová cesta ženy.


Od té doby sleduji dění a vnímám, jak se roztrhl pytel s ženskými kruhy. Někam jsem se šla podívat sama, někde mi stačí vnímat ženy, které to vedou, případně ženy které z těch kruhů vycházejí a můžu s naprosto čistým svědomím říct - Ještě jsem nenarazila na jiný systém práce s ženskou energií, která by byla opravdová, světlá i temná, tedy komplexní, jako je tomu u Mohendžodára. Většinu kruhů co jsem viděla, vedou ženy, které by tak rády byly ženami, ale pořád jim k té celistvosti něco chybí. A tím je právě temnota.

Prosím nevnímejte to tak, že bych jiné ženské kruhy hanila. To vůbec. Respektuji plně cestu každé(ho) z nás a vidím, že i tyto kruhy mají své místo. Jen je to místo jakési neucelené. Jakoby tyto kruhy byly rozjíždějící a ty, které se opravdu chtějí stát královnou ve svém životě se začnou poohlížet i jinde. Přestane jim ta ulítlá afektovanost, přílišné napojení nahoru bez ukotvení, anebo naopak příliš mužské, v podstatě sportovní vedení, stačit.


Měla jsem za ta léta mnoho příležitostí vidět ženy, které prošly Mohendžodárem a jsou to nádherné ženy, které rostou do své vnitřní krásy, jemnosti a přesto nespoutanosti. Divokosti a plynutí a přesto uzemnění. Zároveň bývají velmi pokorné a uznalé. To je cesta pravé ženy. Cesta, kdy se žena podívá, skutečně a opravdově podívá na svou temnotu, přijme ji, pochopí, a zároveň se ale podívá i na své světlo a také jej přijme, vše pak v sobě propojí a stane se skutečnou královnou všedních dnů. A jako bonus, u takových žen prakitcky vždy najdete báječného muže, neb muž roste skrze svou ženu. Čím víc je žena ženou, tím víc je její muž mužem, aniž by si třeba ten posun vůbec uvědomoval.


:-) <3





71 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page