top of page

Regrese, minulost. Fikce nebo realita?

Co myslíte? Je možné nahlédnout do minulého života? Existuje vůbec? Pokud někdo tvrdí „Ano, zaručeně minulé životy existují“, pak je obětí víry. Nikdo si nemůže být jist, že zná pravdu.

Nj, ale když tedy ani já, která se regresím věnuji už dlouhá léta píšu, že se tomu nedá věřit, tak proč by vůbec někdo podstupoval cestu do existencí dob dávno minulých? Víte, ono na tom totiž vůbec nezáleží. Pokusím se vysvětlit proč.


Vysvětlím proč...

Odvedla jsem už doslova stovky regresí, díky čemuž mohu zmínit existenci typických regresí. Téměř každému se může ukázat alespoň jedna z typických příhod. Například mučení a věznění v žaláři, jemuž předchází život v chaloupce na kraji lesa. Obvykle je doprovázený sběrem bylin. Většinou je účastník zajat a zemře při mučení.

Cesty zpět v podobě žaláře provází velká bolest na všech úrovních. Člověku se do regrese nechce, protože bývá opravdu velmi nepříjemná. Průchodů se dělá mnoho, které se nezřídka musí opakovat na více sezení, protože naráz se celý ten emoční balast nedá zvládnout.


Mučírna

Podobně je to u takového člověka v jeho životě. Resp né, že by prožíval reálně žalář, i když někdy ano, díky týrání, ale zažívá takový stav uvnitř. Ve své duši, mysli, nebo srdci. Příčin je celá řada, ať už partnerství, potíže s dětmi, nejčastěji však s rodiči.

Zpravidla líčí pocit pasti ve svém současném životě. Cítí v sobě přetlak, mívá sklon k labilitě, depresím. Hlava jede na plné obrátky. Ta je velmi důležitou součástí. Mysl, co myslí až moc.


Tak proč jako?

Teď si možná pokládáte otázku, proč tedy minulý život, když je daný obraz snadno vysvětlitelný logicky. Nj, jenže takto jednoduchá celá problematika není. Je třeba vzít v potaz přitahování do života situací, které ukazují naše vnitřní témata. Zamotané, že?

Pokud máme z minula bolestnou zkušenost žaláře, a téma je v nás živé a nezpracované, pak se dříve či později dostaneme do situace, ve které se tak budeme cítit, abychom si své téma uzdravili. Proto se nedá jednoznačně určit, zda obraz žaláře je, či není fikce.

Ve výsledku je úplně jedno, zda minulé životy skutečně existují. Zda jsou naše hloubkové cesty skutečně do života, který jsme prožili před naším zrozením do toho současného. Podstatný je hluboce léčivý proces. Podmínkou úspěchu je ale jeden důležitý předpoklad - odvaha.

Odvaha prožít si emoce na všech úrovních, abychom nutkavý přetlak mohli vypustit. Z našeho pomyslného vnitřního papiňáku mohli upustit páru a otevřít v nás tak prostor pro radost a pohodu, uvolnění a vysvobození. Tedy ať už fikce, nebo realita na kterou vzpomínáme, výsledek je jasný. Krásnější život.


Krásný život

Život mi nachystal nejeden důkaz pravdivosti cesty zpět. Nejednou jsem se přesvědčila, obvykle čirou náhodou, o existenci léčeného života z regrese. Někdy slyším příběhy velmi zajímavé a zamotané nad kterými zůstává rozum stát, vedoucí proto k domněnce nepravosti prožitku.

Jaké je pak překvapení, když náhodou při cestách, třeba po Čechách, slyším vyprávění příběhu na nějakém hradu, který takřka doslova sedne do regrese, kterou jsem vedla. Většinou chvíli rozdýchávám a pak si jen řeknu si - Inu, co se divíš bambulo.


Jsem v tom s vámi...

Já sama si také prošla přesně takovou regresí ze žaláře. Mučili mne tam tak, že jsem prosila o smrt. Vysvobození přišlo až po dlouhém měsíci a půl mučení. A ano, byla jsem tehdy (v současném životě) psychicky nevyladěná, prožívala jsem velmi náročné období.

Povím vám ale jedno, prožitky byly tak skutečné a autentické, včetně vjemů fyzických, že jsem pochopila, že si tohle člověk nasimulovat nemůže. Buď moje duše tak moc trpěla, nebo jsem skutečně byla mučena. Úleva pak po prozření byla neskutečná.

Typické regrese nejsou samozřejmě jen o mučení. Jsou i radostné regrese. Vlastně ve výsledku je radostná i ta mučící, protože na konci je obrovská úleva. Článkem se vám snažím předat pochopení zbytečnosti posuzování, jak a zda regrese funguje. Funguje, můžete ji brát jako fikci nebo realitu, jak chcete, nic se ale nemění na tom, že funguje. Chce to jen pár předpokladů - neuhnout, neutéct, uvolnit se do procesu.


Co vy?

Jakou máte zkušenost vy? Jak cítíte minulé životy? Máte zkušenost s objevením svého minulého života? Zajímají vás konkrétní příběhy regresí? Máte-li v sobě zájem a zvědavost, může se těšit na knihu, kterou píšu, bude právě o zkušenostech.


Těším se na vás u dalšího článku :)

Vaše Kristina Eva


36 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page